Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

onsdag 3. mars 2010

Vårforløysing

Det ligg noko i lufta. I føremiddag var det snø, som etter nokre timar låg kvit og kald på bakken. Snøskuffa måtte fram igjen. Men under måkinga kom sola, og skal seia ho varmar nå. Eg måtte verkelg stå på for å få snøen vekk før han smelta.
Kona klaga over manglande moglegheit for å få sola seg på terassen, men som bilete syner, er det nå ordna. Terrassegolvet som etter frukosten baud på skiføre, er nå nesten snøfritt. Og det utan særleg mannamakt.
Eg fekk vårkjensle i hovudet av dette, og gjekk igang med førebuing til såing i vekstrommet ute i garasjen. Der har bouganvilla, sitrontre, begoniaknollar og georginerøter overvintra. Det har og malingsboksar, sneglekverk, utejuletreleidningar, og anna og anna gjort. Etter nokre timar innsats, var det såpass rydda at plantebenken der eg alar opp nye vekster,  dukka fram. Alt var klart til såing, men eg måtte gå ennå nokre rundar i huset for å finna att frøa eg plukka i haust og dei eg kjøpte inn før jul. Men og dei dukka på forunderleg vis fram. Så i morgon skal dei i jorda.
Eg har tru på at våren er like rundt hjørne nå. Eg såg han såvidt idag.
Og i neste veke, etter TURP, vert det skikkeleg vårflom - vonar eg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar