Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

mandag 15. mars 2010

Grava djupare i "Mi tid"

I forrige innlegg hadde eg ei punktvis liste over eigen-aktivitetar, som eg skal boltra meg med i ledige stunder frametter. Slike lister med nummer, høver godt i mitt matematikkhovud. Strukturerte oppsett, der meiningane ikkje flyt over i kvarandre.
Men for å komma dei i møte som er annleis bygd, og som krev fleire ord og meir utbrodering, vil eg i kommande bloggar utdjupe kvart av punkta. Leggja på kjøt og blod , så og seia.
Det er eit ambisiøst mål for ein realist, så ha miskunn med meg i mi filologiske vankunne.

2 kommentarer:

  1. Følger spent med i fortsettelsen. Han ingen tvil om at du klarer deg også i den filologiske verden - med all den tiden du har til rådighet nå om dagen. Du er jo nå i en situasjon etter sykehusoppholdet som gjør at Tiden er tilgjengelig i overflod nå til tross for at kontoen ikke har økt. Det er kun mulighetene til å få brukt midlene som har avtatt - som Økonom vil eg si at den vanlige varen ikke er tilsalgs, så du må finne noe annet for å bruke innestående!! Legen har forbudt deg å bruke tiden på de tingene du pleide å bruke de på!! Så her er et brist i resonnementet ditt tror eg?? Eller..........!! Venter spent på forklaringen på hvordan innestående på din tidskonto nå synes å være i overflod mens det må ha vært større formue der før sykehus oppholdet!!
    Hilsen Salve

    SvarSlett
  2. Det er nok rett at legen har forbudt meg å snekra, nokre veker framover. Men mykje av aktivitetane som ligg i dei andre 11 punkta, trur eg kan gjennomførast utan særleg høg risiko.
    At tidskontoen skulle ha auka er jo utelukka. Der har du rett. Den har nok minka absolutt sett. Men relativismen gir ei oppleving av det motsette. Når forbruket minkar, opplever eg på et vis at kontoen vert hermitisert. Men det er klart at tidskverna mel på han ,nå som alltid.
    Men om ikkje lenge, er eg på farten igjen - trur eg

    SvarSlett