Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

onsdag 10. mars 2010

Fri flyt av væske

Heima igjen, utan alderstillegget. Tek det med ro nå. Skal det. Eg flyttar meg som ei amøbe over stovegolvet, unnateke når eg skal på do. Då girar eg opp, og gassar på. Fire liter vatn/døger inn,  resulterer i nesten det same ut i den offentlege kloakken. Her er det fri flyt. Dette gjer eg ikkje med godt samvet. Det minkar jo i drikkevasskjelda på Husnes.

Eg får ikkje sitja roleg meir enn ein time om gangen. Men eg veit oftast ikkje kva eg skal ta meg til dei stundene eg er på beina. Eg går til vindauget og tek verobservasjonar. Kunne jo sendt dei til yr.no, for dei er regelmessige og til å stola på. Regn ute og vått inne.
Eg går på loftet og sjekkar om ruteren blenkjer som han skal. Eg går på badet, kjemmar meg og vasker henda. Spritvaskar henda. Det lærde eg av Helse Fonna.
 Eg går på kjøken og fyller vassmugga. Set meg ned og drikk ho opp. Skulle vore øl, tenkjer eg. Då går jo eit glas inn og to ut, det veit alle.
Sjukehuset tilrådde ikkje den kuren.
Men kven veit eigentleg best? Det er ikkje alltid Helse fonna, seier Helsetilsynet i følje avisene nå om dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar