Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

tirsdag 23. mars 2010

8. Leika - med meg sjølv og med andre

Detter er nr 8 frå bloggen "Mi Tid"     (Alle bilete kan forstørrast, om du syns det er stas)

"Leik odlar mannen". Om ikkje det er eit sitat frå Håvamål, vert eg undren.  Etter eg sette leiken i framsete, kjenner eg det slik. Det blir slik som Bob Dylan syng i My Back Pages.  "Ah, but I was so much older then, I’m younger than that now".


Leiken går over stokk og stein. 


Med ord og tal:


med



og med



Eg leikar med eigen kropp

I skjemt,                                                                   I blodig alvor,
med tiltru til dei fysiske lovene                     med tiltru til Helse Fonna 
                                                                                              

       


2 kommentarer:

  1. Har du begynt med selvtukt på spikermatte nå da. - Ser det har gått hardt for seg, siden du måtte ha sykehus-opphold etterpå.
    Men håper du begynner å bli bedres nå. Gunhild

    SvarSlett
  2. Hehe. Ja det har gått hardt for seg her.Ei fram og to tilbake. Nå er eg begynt å knaska antibiotika. Desse infeksjonane...

    SvarSlett