Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

mandag 1. mars 2010

Apropos bøker

Eg har henta meg  Karl Ove Knausgård: Min Kamp. Første bok  på biblioteket idag. Har tenkt å lesa alle seks binda, om dette fell i smak. Det er visst litteratur alle skal meine noko om for tida. 
Så nå er leseløpet mitt lagt for ei tid frametter.

Lånekontoen min på biblioteket i 2009, har ein slik historikk:

Per Petterson:                 Jeg forbanner tidens elv
Per Petterson:                 Til Sibir
Per Petterson:                  I kjølvannet          
Per Petterson:                  Det er greit for meg
Per Petterson:                  Ekkoland
Siegfried Lenz:                  Ett minutts stillhet
Linda Olsson:                     La meg synge deg stille sanger
Linda Olsson:                     Taushetens konsekvenser
Anna Gavalda:                  Saman er ein mindre aleine
Anna Gavalda:                  Lykka er ein sjeldan fugl
Anna Gavalda:                  35 kilo med håp
Sadie Jones:                      Utskudd
Gøran Tunstrøm:             Juleoratoriet
Irene Nemirovsky:          Hett blod
Cecilia Samartin:              Salvadorena
Herta Muller:                    Reven var alt dengang jeger
Torbjørn Færøvik:           Kina, en reise i livets elv
Roy Jacobsen:                   Seierherrene
Roy Jacobsen:                   Vidunderbarn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar