Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

torsdag 28. januar 2010

Gjeld kommentarer til mine innlegg

Fleire har sagt dei ønskjer å kommentera innlegga mine på bloggen. Det reknar eg med vil vera spennande også for meg. Skjønt. kven veit?
Eg har difor endra innstillingar som gjer at det nå er mogleg å kommentera i feltet under innlegget, sjølv om ein ikkje er registrert som bloggfølgjar.
Fint om du som les dette, kan gi meg ein kommentar, slik at eg ser om det funkar. Bra om du og kan signera. Eg er jo forviten på kven som kommenterer.

5 kommentarer:

  1. jeg får teste om dette funker. du lever ririkofylt som åpner opp for kommentarer!!

    håper dere fortsatt får et fint opphold og at diareen har gitt seg nå.

    SvarSlett
  2. Nokon i slekta som og testar, men eg trur det virka detta.
    Høyres ut som om det går strålande der borte i austen. Koseleg å lesa om kossen dagane er for dåkke.

    SvarSlett
  3. Ja, lat oss prøve. De må drikke ein stor konjakk kvar morgon, middag og kveld mot diare. Helsing Reidar

    SvarSlett
  4. Jer er innom hver dag for å se om du har hatt tid til å blogge. Jeg følger i tillegg med på bloggen til Barack Obama hver dag. Begge er interessant lesning, med forskjellig innfallsvinkel. Fortsatt godt opphold ønskes av Gunhild.

    SvarSlett
  5. Da kan jeg og prøve meg igjen
    Kjekk lesing
    Ha det fantastisk videre
    Modgunn

    SvarSlett