Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

torsdag 21. januar 2010

Endeleg framme

Framkomen, eller arrivert som eg velgjer å kalla det etter Europaturen. Når eg først kom meg ombord i Air France, gjekk det som ein draum. Ein fransk draum på buisness klasse. Å bli møtt med champagne og forførande franske vertinner, var nesten meir enn eg har drøymt om. Å få aperitif, 4 retters middag med forførande franskevinar og cognakkar etterpå, var strålande. Å få strekka ut lekamen min i heile si lengd på 178cm, og få sova i timesvis er meir luksus enn eg har fortent.Iallfall meir enn eg har betalt for. Til og med fleecejakka mi som eg har kjøpt på Biltema i Haugesund, tok dei seg av. Ho vart sirleg hengd på kleshengar i kleskapet, saman med dei svarte dressjakkene til buisnessfolket.
Eg sitte på terassen nå. Klokka er 21.45 lokal tid og temperaturen er 27 grader. Og her er snøfritt.
Magen gryntar nøgd etter nydleg middag hos Hariett, svigerinna mi. Kva skulle eg gjort utan henne i desse improviserte reisetider. Takka vera ho blei skyssen vår frå flyplassen endra, slik at me blei henta i Bangkok til rett tid. Fabelaktig. I tillegg hadde ho handla inn mat til oss, slik at frukosten er sikra i morgon og vel så det. Eg trur ho må få ein klem til i morgon. Etter morgonbadet.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar