Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

tirsdag 19. januar 2010

Ein happening

Eg er på tur. 14 timar sidan eg reiste heimante. Har vore på flyet. KLM. Har prøvd setene. Dei var greie nok. Men motoren ville ikkje gå. Eg måtte gå på land igjen. Sit nå i terminalen på Flesland.
Der rauk heile korrespondansen min vidare. Eg måtte levera tilbake taxfreekvoten min. Det var ei sann tragedie.
Eg har booka om. Dei seier det kjem ein mekanikar frå Amsterdam og fiksar flyet. Eg trur ikkje heilt på det. Men prøve meg. Tanken er å reisa til Amsterdam nå kl 24, overnatta der. Reisa vidare til Paris i morgon ettermiddag, for så å få reisa på business clas (kan du tenka deg) frå Paris til Bangkok. Då kjem eg eit døger forseint fram. Men ka gjere nå det ,når ein får denne Europaturen. Og så har eg jo taxfreekvoten då. Fekk kjøpa ny. Den var mykje større.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar