Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

torsdag 9. september 2010

Steikje fine tomater

Eg var forsiktig optimist i innlegget i mai. Tomatplantene eg sette ut i drivhuset då, var skrale. Eg skreiv at dei er "blitt alt for høge og spinkle, men dei tek seg nok innatt. Det er jo denne nattefrosten...."
Mine ord er blitt sanning. Dei tok seg innatt. Me et heimeavla tomater på tredje månaden, og i dette septemberveret er produksjonen enorm. Eg reknar med å ha avling like til bursdagen min iår.
Så her i huset smattar me tomater frå frokost, gjennom middagen og til kvelds. Når det gjeld tomatframtoninga, har me landa på følgjande karakteristikk:

Farge og lukt: Klar djup raud. Konsentrert jordsmonnspreg i lukta, mykje raudt og grønt.
Smak: Stort blaut anslag, svært god syre, god munnkjensle, fin kjernesmak, sit veldig godt med mogen frukt og fin friskleik i finishen. 
Vurdering: Ei svært tiltalende tomat som vil utvikle seg vidare i eit par år om ein kokar tomatsaus på ho.
Bruksområde: Til det meste, men ikkje til makrell i boks.
Alkoholinnhald: Skuffande med mindre ein blandar seg ein Bloody Mary
Produsent: Vår Herre, men mest meg sjølv
Distributør: Eg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar