Det har blitt investert i fleire bagasjevekter i heimen etter at Rayan kom inn i livet mitt. 10 kg og 15 kg er strategiske massar. Kona har investert i eit sneis ulike handbagasje-koffertar. Kvart år finn ho ein som er lettare enn den ho har. No går det i trillebaggar laga av flortynt stoff med glidelåsar i plast. Taraen må minimaliserast. 55cmx40cmx20cm er blitt dei vitale måla for begge kjønn. Hald ein seg der, er ein velkommen inn i Ryanriket.
I lufta er tyngda av flykroppen med innhald avgjerande. Oppoverkrafta på vengene må vera større enn nedoverkrafta, iallfall i starten om dette skal bli ei vellukka reise. Nedoverkrafta er bestemt av vekta på fly med innhald. Difor er det avgjerande at passasjerane ikkje er overvektige. Kvar kroppskilo, og nokre har mange, tel. Eg tenkte å tipsa Ryan om muligheita som ligg i å avgiftsbelasta dette. Personen sin BMI kan vera avgiftgrunnlaget. Dette vil vera eit enormt insitament for å slanka seg. Nett som boksarane må slanka seg før innveginga framfor ein kamp, vil folk eta seg ned før dei entrar vekta ved innsjekkinga til Ryanairflyet. Når ein tenkjer på at fedmeepidemien står for 2 - 6 % av dei totale helsekostnadene i industrialiserte land, kan såleis flyselskapet stå oss bi i denne kampen. Då kan deler av helsebudsjettet vårt overførast til Ryanair.
På fredag sit eg meg på flyet. Eg tek knyttnevetesten, som går greit etter at lommen på ryggsetet er fjerna av selskapet. Der eg før lagra raudvinsflasker og plastglas, kan eg nå ha knærne mine.Eg kjenner den akselererande krafta frå seteryggen. Eg er ein mann på veg opp!
Ha ein flotte tur då.
SvarSlettDet hadde vore deiligt nå. Men kos dåkke. Me misunne dåkke ikkje::::::___ Turid