Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

torsdag 2. desember 2010

Elektriske knep

Harald Hårfagre hadde ein visjon. Han ville samla Noreg til eit rike. Han kjempa for livet i Hafrsfjord. Ved å sigra der i 862, utvida han kongeriket sitt frå berre å vera Sogn, til å verta heile Vestlandet frå Rogaland til Stadt. Denne biten av Noreg er det Statnett i dag kallar NO5. Den femte biten av Noreg.
Eller slik dei seier det: "Det er de nordvestlige delene av Rogaland samt vestlige deler av Hordaland og Sogn og Fjordane som fra i dag (mars 2010) er et nytt markedsområde, NO5".
Statnett har altså fragmentert kongeriket attende til Hårfagre si tid. På det viset kan dei marginalisera inntjeninga. Tyna mest mogleg ut av eit frysande folk. Nett slik kongane på Hårfagre si tid og gjorde. 
Ingen høyrer på Terje Riis-Johansen som vil ha eins straumpris i landet. Den karen får liksom ikkje noko ting til lenger. Han må som Harald Hårfagre, finna seg i at det ikkje berre er han som styrer i Noreg. Ikkje eingong på det feltet han er sett til å styra.
Men eg skal lura Statnett og tek alle middel i bruk. Eg følgjer spotprismarknaden dagleg. For inneverande veke var variasjonen i straumprisen slik figuren til høgre viser. For to dagar sidan var pristoppen høg, og eg var ikkje sein om å setja hengelås på vaskemaskin, tørketrommel, oppvaskmaskin og andre straumslukarar den dagen. Kva skal me ha til middag?, spør kona. I dag blir det kaldtbord, seier eg. Så les eg av målaren, og rapporterer gjennom nettsida til energileverandøren min om mitt vetle straumforbruk denne dagen.
På dei dagane då kurva ligg lågt, er aktiviteten høg i huset. Då durar og går alt av elektriske apparat til ein rimlegast mogleg pris. Eg les av målaren og rapporterar inn på nytt.
Innraportering av straumforbruket vil eg gjera kvar dag. Ingen skal få det på meg at eg brukar mykje av den dyraste straumen. Så når eg brukar mange Watt vert det bokført til lågast mogleg pris. Ein bieffekt av denne aktiviteten min er all mosjon desse opp og nedturane i trappa til målaren gir meg. Det er og noko som varmar.  
Og om det så skulle visa seg at kona trumfar gjennom ein klevask på ein dyr dag, ja då finn eg fram magneten min. Det vert ikkje mykje rotasjon i teljaren når eg set den karen på plass. Og så vert det fred i huset.
Som sagt, eg tek alle midlar i bruk. I mi verktykasse er det mange reiskap, og eg har ikkje skada meg på nokon ennå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar