Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

mandag 8. februar 2010

Te- og kaffistund på Sofitel



Det er sundag. Harriet og Salve inviterer på bytur. Te-stund på ærverdige Sofitel Central Resort i Hua Hin. Dette er namnet på det gamle jernbanehotellet i byen. Bygd på begynnelsen av 1900-talet i viktoriansk stil. Om ein ønskjer å bu her, må ein plussa på ein tusenkroning meir per natt enn på dei meir lokale alternativa. Me skal berre snusa på atmosfæren og smaka på godteriene i te- og kaffisalongen. 
Historia sit i veggene her. Den gamle delen er intakt og smakfult renovert: høgt under taket og staslege golvflater. Elegant havutsikt og ein hotellhage ned mot havet som kan ta pusten frå nokon kvar.Men så var det kaffisnasket då. Alt frå varmt til kaldt, frå surt til søtt, frå vakkert til elegant, frå nobelt til lukseriøst. Synd at magevolumet er avgrensa, for augene blei aldri "mette". Noko av det eg såg, og noko av det eg åt, kan du nok missunna meg.
Du kan sjå alle bildene eg tok på Sofitel ved å klikka her                                                                                      


                                                                                

2 kommentarer:

  1. Så veldig god ut den kaffien, var det Irish coffee. Ellers tolker jeg bildene slik at dere har det bra "far east". Gunhild

    SvarSlett
  2. Nei det var ikkje Irish. Holdt meg til Cappucino. Ellers tolkar du bildene heilt rett

    SvarSlett