Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

søndag 14. februar 2010

Grilling

Stille i gata. Berre ein katt smyg seg forbi hageporten. På musejakt, trur eg. Den har lurt seg forbi vakten i inngangsporten til landsbyen. Denne vakten som sprett opp og helsar, kvar gong kona og eg passerer. Anten med er i bil, på sykkel, eller til fots, viser han oss like flott honnør. Så han gjer ikkje forskjell på Kong Salomon og Jørgen Hattemaker.
Men kattar skal ha jo ikkje sleppa inn idag. Me har rett nok fått melding om at "monthly pest control service" skal komma. Men det var jo mandag eller tirsdag.  Lurer på om katten har bomma på dagen.

Lørdagskvelden er den store grillkvelden her i landsbyen. Det er H &  S som inviterer for tredje lørdag på rad. Då går det på T-bone, biff og koteletter. Innkjøpt hos den franske slaktaren i Hua Hin. Der får ein gode varer hos kjekke folk. Salatane laga av Harriet og Svanhild, inneheld mykje god kvitløk og ein god del anna som ganen min ikkje kjenner, men nyt.
"Skal Ni grilla", spør svenskenaboen når han ser oss på veg til broderen med raudvinsflaska. "Det blir vel norsk ribba då", seier han. "Her har vi biff", seier han også svensken, og kneggar. Har funne ut at eg kjem best utav det med å le i slike situasjonar. Fyren eig jo store deler av ei verdsomspennande hotellkjede. Slike folk kan ein ikkje vippa av pinnen med ein kvinnhersk replikk likevel. Men eg kjenner meg litt grilla.

Det vart endå ein flott grillkveld. Neste gong eg grillar, blir mest sannsynleg på andre breddegrader og til andre årstider. Men kven veit: Kanskje det blir norsk ribba på rista.

1 kommentar:

  1. Ser av bildet at Svanhild er på shopping blant de andre franske damene. Fint at det er noen butikker med Europeisk varetilbud og. Asiatisk er sikkert greitt, men bra med litt variasjon. Gunhild.

    SvarSlett