Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

torsdag 25. februar 2010

Her er det og snø

På Samlebu er det vinter. Aldri har vel hyttetaket tålt meir snø enn
iår. Om eg ikkje hadde klatra opp med spaden idag, hadde eg sove
dårleg i natt. Snødjupne over meteren. Lite straum å få frå gravlagde
solcellepanel på taket.
"Trur eg heller satse på hus i Thailand", seier eg mellom spataka.
Kona som står nede mens eg hiv søv ned på henne, er enigare enn eg har
høyrd på lenge.
--
Sendt fra min mobile enhet

2 kommentarer:

  1. Får kje håpe det har snøa like mykje på Husnes som her i dag då, så du må te å måka når du kjem heim igjen. Turid

    SvarSlett
  2. Her snøa det tett heile dagen i går, men den "smale vei" (40 cm) er åpen og trygg. Her er det verken "My way" eller the "High way"

    Du må nok fram med spaden igjen når du kjem heim. Gunhild

    SvarSlett