Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

fredag 19. februar 2010

Attende

Det er langt frå Hua Hin til Husnes. 3 timar med drosje til Bangkok, 12 timar med fly til Amsterdam, 1t og 20 min til Bergen og så 2 timar med båten til Husnes. Med ventetid tok turen ialt 23 timar. 
Jetlag er eit uttrykk for den fysiologiske reaksjonen som inntreff, når kroppen si døgnrytme vert endra. Det har eg idag. På beina klokka 04, etter ei natt med stykkevis soving. Andre i familien har eg ikkje sett på beina ennå. 
Eg sov nok betre på Bangkokflyet, enn i eigen seng. Eg sov godt der, heilt til eg brutalt blei vekka av ei nokså kraftig kvinne i fanget mitt. Ei kvinne som eg ikkje er i slekt med. Etter ein snartur innom fanget mitt hamna ho i golvet med eit brak, og var nokså medvitlaus. Stor ståhei med oppliving. Ho klarte seg, men eg fekk ikkje sova på ei stund etter dette. 
Så sit eg her då, i eiga stove. Ute er temperaturen -6. Brutalt dette, når ein kjem frå utetemperatur på + 30. Men inne er det bra, og i dag slepp eg å grisa meg til med slik faktorkrem. Kaffien er av den gode Frieletypen. Den hjelper mot jetlag, kjenner eg. Eg er klar for å gå vidare - i snøen. 

1 kommentar:

  1. Synes du har vært flink til å blogge til tross for ferie og jetlag. Har daglig vært innom for å se om det var nye inslag. I morgen er dere nok i normal gjenge igjen. Gunhild

    SvarSlett