Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

tirsdag 15. februar 2011

Høgt oppe.

Eg debuterer som bloggar  i  over 10000 fots høgde. I eit av dei nye Norwegian flya har Kjosen innstallert gratis Wifi. Og eg er imponert over hastighet og grensesnittet. Norwegian er det første flyselskap i verda, som tilbyr breiband på reine europeiske ruter.
Bror min i Hua Hin var nett på tråden via Skype.  Ikkje veldig klar tale frå bror min idag, men likevel høyrbar.  Chatting går problemfritt.
Me  er altså på veg heim. Flyet er i rute, været er godt og passasjerane dormar etter den varme maten  og den raude vinen.
Fem timar skal me vera i lufta, så det er ennå 3 att. Handlevogna med snop og parfume trillar forbi. Til all lukke søv kona. Rart ho ikkje vaknar av lukta.  Kan det vera mine lukter som jamnar ut og nøytraliserer duftene frå vogna, skal tru. Eg sit jo imellom og er ikkje heilt reinvaska etter siste svettetokt.
Khulu Sky heiter vinen idag. Det er ein Sør Afrikansk Shiraz vin, der ein anar sterke løver og vakre blomar i bouqèen. Ein utmerka ganegledar i denne altituden.
I tillegg fyller den kroppen med den varme og energi, noko eg sikkert treng for å møta det kalde nord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar