Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

onsdag 9. juni 2010

Sesongstart

Den 7 juni skreiv TV 2 nyheter:

"SkålaBær fra Nesje i Molde kommune er alltid tidlig ute med de første bærene. Likevel er årets første jordbær to uker senere på markedet enn i fjor. Årsaken er det kalde været. Det er også rapportert om at de første bærene allerede er klare fra produsenter i Sparbu i Nord-Trøndelag og i Rogaland, også der dyrket i såkalte drivhustunneler med bruk av kunstig lys og varme. Ifølge en jordbærkunde i Molde smakte bærene fortreffelig, til tross for at de er dyrket på kunstig vis"

Så dei slo meg i år med to dagar. Som biletet syner, starta eg haustinga idag. Men så har eg då heller ikkje nytta kunstig lys og varme. Likevel er eg litt skuffa, for i fjor var eg to dagar før dei.Men også eg må seia at jordbæret smakte fortreffeleg, og det utan både sukker og fløyte. Så nå er sesongen igang. Mykje gjevt i vente

7 kommentarer:

  1. Mulig vi må ta en tur heim igjen snart...
    Roar

    SvarSlett
  2. Jo, om du tar med fløyte så...

    SvarSlett
  3. Spørst om ikkje han far i Haugavegen har ete opp det der bæret før du kjem, Roar.
    Me har berre grøne bær enno, men dei raudnar nok så snart me fer på tre vekers ferie den 21. juni.

    SvarSlett
  4. Nåja. Grønne jordbær ska en heller ikkje kimse av...
    Se her f.eks.:
    http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/216009

    SvarSlett
  5. Det kan ikkje vera store mengder ennå vel, hos oss er det berre blomster, men du bur i indre strøk så kanskje det har vore varmare der, her me e no er det jordbær i fleng, godt og varmt.
    Turid

    SvarSlett
  6. I morgon skal eg hausta meg ei heil dessertskål full- med raude bær. Eg likar nå best dei då.

    SvarSlett
  7. Har plukka 26 bær idag i regnet. Men delt på 4 ungar, blei det null på meg.

    SvarSlett