Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

fredag 25. juni 2010

Norgesmeisteren vår

Maria er blitt norgesmeister. Mi eldste sonedotter har brøyta nytt land innanfor familien. Jenta har, heilt sidan den dagen ho vart fødd, hatt i seg  noko som går utover det gjengse på dei fleste område.
Ho er skodespelar, musikar, intellektuell og raudhåra. Ho er målmedviten, uthaldande og lur.
Ho ringde hit idag og kunngjorde den gledlege hendinga. Ho var nett heimkomen frå musikktur i Tyskland. Rett før den turen, var ho saman med resten av korpset i NM i Larvik.
Avisa Askøyværingen skriv m.a.slikt om hendinga:
" Strusshamn Skoles Musikklag deltok i NM for janitsjarskulekorps i Larvik, og fekk heile 96 poeng då dei vann 2. divisjon. Det var to poeng meir enn korpset som vart nummer to.
– Ganske stort. Me hadde ikkje trudd me skulle koma så høgt, men håpa på topp fem, seier Sondre Emil Wikum."
Maria spelar tverrfløyte og har alt utmerka seg med fleire  solistprisar den korte tida ho har vore aktiv musikar.
Farfar er stolt, og gratulerer norgesmeisteren.

2 kommentarer:

  1. Maria:

    Hei farfar!
    Det var et veldig fint innlegg å lese synes jeg da...
    Alle ble jo kjempeglade og overrasket når vi vant da selfølgelig.
    I dag når vi kom hjem og var med strusshamn, var ordføreren der og tok oss i hånden.
    Da ble jeg overrasket og samtidig glad selfølgelig...
    Han sa at hele askøy var så stolte av oss og synes det var kjempekjekt at vi vant!
    Vi har også spilt i den største kirken i Lybeck i Tyskland.
    er var det skikkelig mye gjenklang der!
    Vi har også vært i Hansaparken og tatt mange karuseller og sånne ting...
    Det var dritgøy!
    Siste dagen i Tyskland var alle på stranden og hadde "fest".
    Nå kan jeg skryte av at jeg har badet i sjøen i Tyskland, i solnedgangen, på santansaften!
    Jeg badet også om natten etter at solen hadde gått ned.
    Det var gyselig kaldt!
    Så jeg var ikke uti så veldig lenge...
    Men gøy var det!
    På hjemturen spilte vi på danskebåten Fjordline.
    Håper det ble en suksess!
    Nå føler jeg at jeg har skrevet en god del så nå er jeg ferdig.

    Bye bye!

    SvarSlett
  2. Kjekt å høyre om turen din Maria. Skjønar du har storkost deg der. Eg syns og du kan skrive litt om den på bloggen din.
    Til alle som les denne kommentaren kan eg seia at Maria sin blogg har adressa: http://halaiendu.blogg.no/
    Maria er flink til å skriva blogg, når ho har tid

    SvarSlett