Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

torsdag 29. april 2010

Hima igjen

Attende etter 5 dagar i London. Meteorologisk sett var det å reisa frå sol og varme i UK, til drit og lort i Norway. Berre såvidt ein kunne landa fly her på Vestlandet idag pga tåka. Og det vi opplevde på Helganes virka meir som ein flykrasj enn som ei landing. Men me kom ned, og heilt presis som alltid med Ryanair.
Vi forlot ein duftande flora som var fargerik, frodig  og vakker, og kom heim til eit landskap der vinteren ennå tviheld på gufsegrepet sitt. London såg slik ut nå:

Og me såg slik ut i Greenwich Park:

Svanhild såg slik ut med nyinnkjøpt Greewich-halssmykke i sølv og aluminium:

Og eg såg slik ut idet eg forlet mi London Rose, som tok meg frå Westminster Pier til Greenwich Pier:

3 kommentarer:

  1. Ja, våren kjem seinare her enn i London, men me såg mange av rosa-blomstrande der, til og med ved toglinja. Mine japanske kirsebærtre må ennå ha ei veke eller to før de står i full blomst. Men då kjem de sjølsagt på nettet. Høyrer du har fått nye, unge naboer - ja, då pleier det bli skrik og skrål.

    SvarSlett
  2. PS: Svanhild hadde kjøpt fint smykke

    SvarSlett
  3. Svanhild har fått eit fint smykke av meg. Kjekt du og likte det

    SvarSlett