Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

mandag 26. april 2010

Rimleg reise - blanda sørvis

Eg er i London. Frakta gjennom askeskya av dette flyselskapet som Thomas Antony Ryan starta i 1985 saman med eit par andre irlendingar. Thomas, ein mann med fleire doktorgrader og mykje pengar, gjorde seg enda rikare på desse kvitblåe flya med den gule stripa. Desse flya med den uorganiserte og sikkert underbetalte besetninga. "Ready for take off. Cabin crew put your ass down", seier flykapteinen. "My first wife didn't like to fly, either", seier han og. Eit ekte mannfolk til å stola på denne iren. 
    "What the f*** do you want", seier kabinpersonalet som slit handlevogna gjennom midtgangen.
    Maten ombord, om han finns, er knapt etande. Drinkane vert servert i plastposar og ein må betala grovt for det meste, med unnatak av sjølve reisa då. Den er nesten gratis. Kr 424 totalt tur/retur for meg og kona frå Karmøy til Standsted, er det same som eg betalte snøscooteren i påska for å køyra meg 2 km frå bilen inn til hytta, ein veg. Og der var heller ikkje servicen oppsiktsvekkjande god. Mykje rart å seia om Ryanair, men billege, effektive og presise - det er dei ofte.
    Me reiser vidare med Train frå Standsted til Liverpool  Street station, og så 10 min med Central Line. Går av ved Qeensway Station, der heisen er stengd men rulletrappene fungerer. Me leitar oss fram til Leinster Garden.  Blakemore Hyde Park Hotel er målet. Men ikkje langt før hotellet ligg Leinster Arms. ”Fancy a pint”?, seier eg. Som sagt så gjort. 
    Me stoppar i døra, tek eit overblikk. Ser dette bra ut, eller er her berre turistar? I turistifiserte strøk som Bayswater, er ikkje alle pubar eit besøk verd. Om ein ikkje er spøkje tyrst då. Men her virkar lufta frilyndt. Den lokale gruppa i heftig parlamentering ved disken, har glinsande issar og rustne røyster. Meiningane er sterke. Tory... Labour...,  Valet er 6. mai.  Dei ensar ikkje oss, men virkar venlegsinna. 
    Her kan ein ta seg eit par krukker, meiner eg. Så avgarde  til handpumpene. Hotellet får venta. 
    Det gode, brune, engelske fluidum gjer i sanning susen. Også denne gongen

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar