Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

torsdag 9. februar 2012

Frukost med sixpence

Eg har kjøpt meg sixpence. Dette hovudplagget som eg alltid  syns såg så komisk ut. Ei hue for engelskmenn vil eg tru, iallfall etter namnet å døma. Eg betalte 2 euro for hua. To euro for å sleppa frysa på hovudet under byturen i går. For Vår Herre har letta på trykket her for ei stund. Varmetrykket. I natt var her 1 varmegrad ute.
Spanske hus er ikkje bygd for slikt. Panelomnane på veggene slit med energiutstrålinga. At dørene er morkna, slik at eg ser dagen gjennom dei sjølv om dei ikkje har vindauge, gjer ikkje jobben lett for panelomnane heller. I dag måtte eg tetta ytterdøra med ein papirserviett, seier eg til Juan. Under frukosten sat eg i den kalde trekken frå vind som kom inn hola i utedøra, gjennom håret mitt, og ut att den glisne balkongdøra. Eg måtte kjøpa meg sixpence, Juan, seier eg til Juan. Eg måtte ha ho på meg under frukosten, seier eg også. Juan flirer. Du får trøysta deg med at det er kaldare der du kjem frå, seier han. Men manana amigo, much better.
Så det går opp og ned her i livet. Iallfall når ein snakkar om veret. For det eg skreiv ovanfor, var igår. Idag er det heilt annleis. Vindstille og knallblå himmel. Ingen storm korkje ute eller inne. Idag skal sixpencen få kvila.

2 kommentarer:

  1. Det skiftar, forstår eg. Slik var det på Maspalomas også, trekk/Kuling mellom dør og karm. Dørene såg imidlertid sterke og solide ut, akkurat som den bak deg på bildet. Sjøl om det var mørkt i rommet, såg me dagslyset sive inn mellom dør og karm. Eg håpar det blir varmare for hver dag nå som det lakkar og lir mot mars. Ha det fint.

    SvarSlett
  2. Du burde reist til Svalbard. Der var det sju-åtte varmegrader i går. Sei det til han derre Johan som du skriv så mykje om.

    SvarSlett