Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

lørdag 9. april 2011

Eit skikkeleg dagsverk

Eg har drive hagearbeid idag. Eigentleg den første dagen i år at eg har gjort eit skikkeleg dagsverk ute. Sola skein meg ut av senga, og lokka meg til innsats. Eg kledde meg rett nok i superundertøy og ullgenser, noko som viste seg å vera i overkant når eg stod med saksa i handa og svetta i solskin og 11 +grader.  Eg var på jakt etter å gjera noko som verkleg kunne visa att i hagen. Gjera ein skikkeleg mannejobb som ville visa att, og som kunne gi meg velfortent heider og raudvin til kvelds.
Og sanneleg seier eg: Det vart gjort ein vaksen jobb idag. Væpna med hagesaksa gjekk eg til åtak på årets første brunsnegl, klipte han i 3 deler, og såg korleis innvollane velta ut til alle sider. Eg kosa meg med synet når han vrei seg i døskampen.
Denne bragda kjem til å setja spor etter seg i mange år frametter. Offeret mitt, brunsneglen, kunne om han hadde fått leva og hatt normal potens, lagt 400 brunsneglegg som kunne blitt til 400 brunsneglbabyar neste sommar. Kvar av desse ville då neste sommar lagt i gjennomsnitt 400 egg, som då altså hadde blitt 400x400=160000 egg i 2012 sommaren. Utviklinga følgjer ei geometrisk rekke som me seier i matematikken. I 2013 ville sneglen eg drap i dag, kunne vore oldefar/oldemor til 400x400x400=64000000 søte små. Eg grøssar ved den tanken, men sit nå og er stornøgd med eigen innsats. Eit skikkeleg dagsverk som kravde fysisk uthaldenhet og psykisk styrke. Tøffe tider, som Matti syng, men eg har alltid likt utfordringar.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar