Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

tirsdag 19. april 2011

Kampen mot latskapen.

Det blei ein sabba skitur idag. Tett opp mot 4,5 timar på Åsnesskia med raudt klister under sålen. Det er opp mot grensa for kva 68-erar bør utsetja seg for. Då meiner eg folk som er opp mot 68 år.
Å reisa seg frå fluktstolen på terrassen, og seia til seg sjølv og kona: Me kan'kje sitta her og sitta her, krev initiativ, mot og ein god porsjon dumskap. Ingenting er vel betre enn å lata seg på hytteterrassen. Bla i ei bok, slurpa litt kaffi , gumla kvikk lunch og nyta sola.
Slik blei det ikkje i går. Eg reiste meg frå stolen og tok kampen opp mot latskapen. Aldri meir trudde eg at Mangnhildshellene skulle vera mogleg for meg å nå lenger i dette livet. Eg trudde feil. Eg halsa avgårde med kona på slep. Med matpakke og vatn i ryggsekken, med solkrem som rann inn i augo, og med ein anorakk som kleba seg mot ryggen grunna dårleg luftsirkulasjon mellom rygg og ryggsekk. Nikkersen derimot kjendes nett som på 60-talet.
Det vart ein framifrå dag.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar