Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

lørdag 30. juli 2011

Eit sjeldant hyttebesøk.

Me har hatt folk på Samlebu. Folk som aldri har vore her før. Den "maritime" bror min og kona hans kom i BMV-en heilt inn til hyttedøra, og det utan å rive av korkje eksosanlegg og eller botnpanne i siste oppoverbakken. Aldri før har staslegare bil stått skadefri på tunet her.
Dette er folk me har besøkt fleire gonger i Thailand i temperaturar tett oppunder 30 grader. I går kunne vi varte opp, ikkje berre med fårikål, men også med 26 grader ute på terrassen. Sjelden vare i 900 moh. Og når bror min oppi all velvære trakk fram sjølvimportert vin frå Sør Afrika (sjå bilete), vart nytinga nesten meir intensiv enn mi kristne oppseding tillet.
I dag er dei farne vidare sørover. Eg og kona sit att og reflekterer. Kjekke folk, seier me. Fint at dei stakk innom, seier eg. Ja verkeleg, seier ho som alt har fått spøtet i fanget og strikkepinnane i lufta. Har ikkje du maling i boksen og pensel i posen, spør ho. Søren, har ho sett desse Byggmakker reklamane mon tru? Det ser litt utrygt ut med været, meiner eg. Det er meldt betre i morgon. Den har eg høyrt før, seier ho.
Akk ja. Synd at ikkje besøket varte lenger. Og for all del, då tenkjer eg ikkje berre på malinga.
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Ser av vinflasken at dere har hatt en "KANON-kveld" på hytta. Det er lovet ganske bra vær noen dager framover så det blir nok anledning til å ta fram malekosten. De første eventuelle besøkende hos oss vil bli traktert med portugisisk Vidigal rødvin fra Lisboadistriktet og australsk Shiraz, Aperitiffen blir av merket Riesling Avantgarde. Vi er spent på hvem som kommer først.

    SvarSlett