Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

lørdag 2. juli 2011

Her er det sol og glede


Eg sit på altanen i l'Alfaz del Pi. Det er 30 grader i lufta, difor legg eg ikkje ved bilete av meg sjølv idag. Eg vil skåna deg for det. Nede ved bassenget ligg kona. Ho er sliten idag. Har vore i Benidorm og slentra. Den yngste sonen min øver på kornetten ute i garasjen. Der er det som i ein bakaromn. Men må ein så må ein. Dei andre familiane er på stranda. Kjem vel snart i leigebilane sine. Det er sendt ut varsel om middagsoppdekking i Patioen i kveld, altså ved bassenget vårt. Roar og Svanhild er kokkane. Eg opnar vinen.
Me har vore 17 sleltningar her i ei veke. I natt reiste 2 heim. Så det skulle tilseie at me vert 15 her i neste veke.
Eigedomen me leiger ligg i Carrer Viena 1 i San Rafael. Det er 15 min gange med til Alfaz. For langt å måtta gå men me har leigebilar med i alt 17 sitteplasser. Ein kan bli lat av mindre.
Eigedomen består av 3 adskilde hus som rommar alt me treng. Og frå takterrassen ser me Middelhavet. I hagen veks sitron og lime. Det har minka på frukta der denne veka. Sitron går jo saman med så mykje.
Published with Blogger-droid v1.7.2

2 kommentarer:

  1. Å, det var godt med eit livsteikn! Trudde nesten at alt var gått til dunders, så flittig som du er til vanleg med blogging frå det store utland.

    SvarSlett
  2. Høres bra ut. Her er det sol og glede om formiddagen, om ettermiddagen er det regn og "syt". Men ikke minus-grader, heldigvis. Pluss 15 - 20. Ha det fortsatt fint i neste uke.

    SvarSlett