Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

mandag 4. juli 2011

Same gener i ulike kombinasjoner.

Det er stort spenn i interesser og aktiviteter blandt familiane her på Viena1. Sjølv om dei tre "unge" familiane er gjennomsyra av Stange/Sandvik gener med tilhøyrande spreke kromosom, er nok dei sosiale genene ulike.
Nokre likar kvitvin, andre skal ha raudvin, og atter andre svermar til Gammel Dansk og gin frå 2-liter kartongar.
Nokre sit ute halve natta og kliv på taket for å auke opplevingane, mens andre legg seg til tider som er på grensa til uanstendighet.
Nokre kavar og svettar, og erstattar vesketapet med agua sin gas, mens andre syns leigebil er ei plage og leskar seg med cerveza con gas.
I dag er himmel høg og vinden spak. Gjengen er spreidd rundt omkring frå Calpe til Villajoyosa. Bading, badeland, havfiske og tatovering er ynda aktivitetar. Folk dreg kvar for seg til sine ting på dagtid. Om kvelden samlast me i Patioen eller på "byn". Då er det mykje å dela av opplevingar og av innhandla snask. Mykje fant og fjas vert vist fram. Ikkje alt vert like omtykt. Den nye shortsen min, som eg viste fram i går, skora lågt på terningkastet, særleg hos dei ærlegaste. Eg kan ikkje bry meg om det. Eg bærer min shorts som eg vil, og er kry av den.
Eigentleg er eg og glad for at folk er ulike. Har med åra funne ut at ikkje alle treng å vera lik meg, iallfall ikkje heile tida.
Men eg lurer jo på kvifor det er blitt slik. Har eg mislykkast med oppseding ska tru, eller er det kombinatorikken som har sjonglert med genene mine på så ulike måtar?
Svar meg den som kan...
Published with Blogger-droid v1.7.2

4 kommentarer:

  1. Eg kan ikkje svara konkret på det siste spørsmålet, men det er jo et stort alders-spenn i turgruppen, så det er vel naturlig at det er store meningsforskjeller og preferanse-forskjeller både mht valg av shorts og alt annet. Virker for meg som en balansert sammensetning. Kos dere "glugg ihel" de siste dagene - ingen løfter om snarlig sommer i norge.

    SvarSlett
  2. Skjakje me òg få sjå sjårtsen din?

    SvarSlett
  3. svigerfar - sjortsen var kjempenydelig. og jeg synes du har vært veldig heldig med oppbringinga av barna dine, jeg må spesielt fremheve din yngste sønn som et prakt-eksempla. men nå er det på tide at han kommer hjem sanrt. må også takke for en flott uke sammen med dere i spania, det var så utrolig kjekt! og den flott gullbryllupsmiddagen - jeg har skrytt til alle om den!!! ha en fin kveld og fin siste dag før dere vender nesen hjemigjen!!!

    SvarSlett
  4. ja, hilsenen var altså fra elisabeth, din svigerdatter, forsto ikke helt det med å legge inne en profil, så det ble "anonym"...

    SvarSlett