Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

tirsdag 12. juli 2011

Det sko’ ha vore sommar nå

"Ikke la sommeren gå over før du har rørt jordbær, bringebær og blåbær sammen og spist med skje".  Slik uttalar ein Ol-meister seg. Espen Vesterdal Larsen er konditor og kokk ved Kulinarisk Akademi.
Eg fulgte rådet hans idag. Det vil seie eg juksa litt. I følgje den legendariske Ingrid Espelid Hovig er det lov. Hagen min flyt over av modne jordbær og blåbær for tida. Rips og for den saks skuld. Men bringebæra er framleis grøne og harde. Difor blei det berre jordbær og blåbær i skåla. Bringebæra erstatta eg med kremfløyte og sukker. Og det vil eg seie: Dette var ikkje noko tosket påfunn. Det vart ein smak av sommar.
Men eg reknar med at Ol-meisteren veit kva han snakkar om. Eg skal væra årvåken på at sommaren ikkje endar før bringebæra mine er modne og i skåla mi med blåbær og jordbær.
Hadde nå denne sommaren berre kunna starta. Eller er det slik nå at han er over før han startar? 
I morgon vert det ny skål med jordbær, blåbær og krem. Då skal eg auka nytinga med å drikke ei flaske norsk bokkøl attåt. Det vert ei gastronomisk klasebombe. Kven bryr seg om det er sommar då?


1 kommentar:

  1. Takk for gode råd for å påkalle sommeren. Vi har prøvd de fleste flere ganger uten resultat - jordbær med fløte annen hver dag og øl av og til, men det ser kje ut til å hjelpe stort. Akkurat nå skin sola her, så kanskje i morgen blir det sol-alternativet fra værmeldinga.

    SvarSlett