Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

søndag 7. august 2011

Regn med teknologi

Det er ei sommarveke som er til endes. Ei veke der temperaturane har nærma seg januartemperaturane på Gran Kanaria. Eg har sprada rundt i dei same korte kleda som eg pleier ha i kofferten når eg dreg sørover. Bassengetvatnet i hagen har halde 25 grader, og vaffelhjertene på terrassen har vore ennå varmare. Det er nett som om mitt eige hjarta og heitnar litt på slike dagar. Eg grip meg i å nynna min eigen deLillos versjon:
Å ligge på ei solseng og berre vera til
Og kjenne sola varme i ei luft som er så mild
Det er kva eg kallar ein smak
Av sommar
Å vite at eg ikkje har behov for nokon ting
Nei berre kjenne gleda for alt som er omkring
Det er kva eg kallar ein smak
Av sommar

Men alt tek slutt. Veka endar som kjent med sundagen, og det ser ut som om sommaren gjer det same. I dag er solsenga samanslått og tek opp plass i kjellarboda. Bassenget er dekka til, luftatemperaturen er 15 grader og  luftråma er 100%. Det regnar med andre ord. 
Eg fyllar dagen med datatekologi. Henta ein ny reise-pc på posten i går. Den kan du sjå ved å klikka her. Eg skal bruka han mest utanlands og på hytta. Han er hendig og svært berbar. Ikkje nokon sprinter akkurat, men eg har det ikkje så travelt. På nettsurfing er han rask nok, men ved nedlastingar og oppgraderingar går tida.
Å sitja i godstolen og installera programvare og applikajonar på nye pc-ar,  kjem nesten på linje med å ligga på solseng i sola. Det trengs tolmod, og stundom vert eg varm. Det er ikkje alltid då at eg: "berre kjenne gleda for alt som er omkring". Stundom bannar eg og er arg både på Samsung, El-kjøp, kona og meg sjølv. Men nokre andre ganger, eller nokre ganger som Odd Børretzen seier, er det heilt all right. Særleg om sommaren når det er vått ute og skorpe på leverposteien.
Så nå er jobben gjort, og eg skriv mitt første blogginnlegg på den nye Samsungen. Og ute regnar det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar