Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

torsdag 23. juni 2011

Robotane mine.

Huset får klara seg sjølv. Slik tenkte eg før i tida når eg reiste på ferie med heile familien, og naboane også var bortreist. Slik er det ikkje nå.
Nå er det hjelp å få frå teknologien på mest alle område. I dag har eg aktivert mange av robotane mine. Dei skal førebu fråværet mitt, og styra og stella mens eg er vekke. Dei er apps-ane i heimen. Dei som gjer at alt er på strekk, også når eg returnerer.
Bassenget vert reinhalde av min kjekke sugande ven. Eg kallar han Sugfus.


Stovegolvet skin i kapp med sola etter at den sugande Roomba-en har rusla rundt.

Tomatplantene lir inga naud når bartenderen deira stadig skjenker på meir drikke.

Slik er det og med alle hageplantene som står i dei tusen urnene rundt omkring. For høvet er dei samla i flokk, nett som å sjå innsjekkingskøen hjå Ryanair.

Og så til slutt, for at ingen skal oppdaga at vi er bortreist, tenner automatikken utelyset dann og vann.

Dette siste skulle jo aldri vore publisert. Men sidan det blei det, får eg likevel gi ei åtvaring: Sjølvskot er lagt ut, og alt anna er sprøyta med Duplosan, Roundup og Basudin. Så hald deg vekke frå jordbæra!

1 kommentar:

  1. Høres ut som du har sikret deg, både ute og inne. Så det blir vel sikkert jordbær når du kjem heim - men de er kanskje dypfryste i denne temperaturen som er her. Men, god tur igjen.

    SvarSlett