Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

fredag 17. juni 2011

Virtuelt hopehav.

Lågprisselskapa så som Ryanair, Norwegian, KLM og sikkert fleire, tek seg ekstra betalt for alt mogleg nå om dagen. Skal ein til dømes vera trygg på å få sitteplass ved sida av den ein reiser saman med, må det reserverast sete og betalast ekstra for det. Hos Ryanair må ein betala for såkalla Priority Boarding noko som gir deg rett til å stå i Priority Q ved ombordstigning. Men seteplassnummmer får ein ikkje i det heile der i gården. Eg og kona har opplevd å sitja langt frå kvarandre under lange flyreiser. Då kan reisa bli ekstra lang.
Nå har Kjos lagt forholda til rette for ei grei løysing på dette problemet. Ein kan kjøpa seg tilgang til trådlaust Internett ombord i flya hans, noko som gir fantastiske muligheiter for nærleik til sin kjære under flyreiser.
Aftenposten refererer følgjande soge:

"Flyselskapet Norwegian tilbyr trådløst Internett om bord på sine flyvninger, og kabinsjef Bård Erik Flatin var til stede da et par av passasjerene benyttet seg av Skype under serveringen om bord.

For en tid tilbake fløy jeg tur til de sydligere deler av Europa hvorpå jeg stod med vår serveringsvogn et sted i fremre del av kabinen og serverte en hyggelig kvinnelig passasjer. Mens hun tilsynelatende jobbet på sin laptop med tilhørende øreplugger i, bestilte hun noe mat og drikke av meg. Som seg hør og bør avslutter jeg med: «Var det det hele? Ønsker du noe mer?» Passasjeren svarer «Vent, litt så skal jeg høre!», hun snur seg mot laptopen sin og sier: «Skal du ha noe, Gunnar?». Hun nikker bekreftende på hodet og snur seg mot meg igjen og sier, «To øl og chips til mannen min på 14F, er du snill».

Herr og fru passasjer så tydeligvis ingen vits i å forhåndsbestille sete når de kunne sitte virtuelt sammen ved hjelp av Skype."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar