Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

lørdag 19. mars 2011

Kvinnherad Grand Prix

Ein bloggekollega og tidlegare arbeidskollega hadde tidleg i denne veka eit blogginnlegg som han kalla: Fest. Ikkje uventa av den karen å bruka slike ord. Det er ikkje få festar han har arrangert opp gjennom åra. Og ennå fleire har han delteke i og stundom har han "Stått med glans". Blogginnlegget hans finn du ved å klikka her.
Han avsluttar innlegget sitt slik:
 "Har eg fått med det viktigaste no? Viss ikkje, les eller syng visa "Stå med glans" av Kjartan Fløgstad. Vestlandsfanden har visa på plate".
Då rann det meg i hug. Kvifor gå til Vestlandsfanden når han og eg og ein god del andre kollegaer frå Kvinnherad vidaregåande skule på 80-talet, framførde denne visa i Samfunnshuset på Husnes som eit konkurranseinnslag ved Kvinnherad Grand Prix. Kjartan Fløgstad sin tekst skreiv norsklærarane i truppen litt om, og vips så hadde me ein tekst som passa for oss lærarar.
Eg rota i VHS samlinga mi, fann kassetten og kopierte han over til PC-en min. Nå ligg han på youtube. Eit opptak som vart gjort av ein publikummar frå salen i 1983??, og som er blitt transponert og transportert gjennom mine leidningar og duppedittar, er jo prega av tida si tann. Men det er artistane og. Så sidan dei er så uidentifiserbare, tok eg risken på å dela opptaket med heile cyberspace. 
Her kan du nyta innslaget til sang og dansetruppen "Kviso".  Klikk, klikk om du vil sjå og nyta.

1 kommentar:

  1. Ja, du stod med glans den kvelden, Gunnar. Dårlege, truleg korrupte dommarar som felte oss.

    SvarSlett