Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

torsdag 14. januar 2016

Lyset er lyst i Thailand. Men mørket er svart.

Eg har reist til lyset.  Kvart på sju om morgonen skin sola meg i auge gjennom den glasstripa eg ikkje drog gardina over kvelden før.  Denne strima med lys, som får meg til å sprette or senga og nokre gonger legge ut på morgentur.  Men nokre andre gonger får lyseglipa meg til å leite fram nokre av dei saftigaste eidar eg kan. Det er uråd å få sova frampå i dette landet.
Men når sant skal seiast, er morgonen den beste tida på døgeret. Då er temperaturen rundt 24 grader og thaijentene er på sitt vakreste, der dei sit nyvasket og nystrigla på  scooteren sin på veg til jobb.  Det inspirerer meg til å yte ekstra på morgenturen, og til å trene på hurtig gange med stilig kroppshaldning. Tenkjer eg.
Når klokka går mot midt på dagen, blir det lysare.  Det blir også mykje varmare.  Gjerne fleire grader over 30. Då går eg ikkje tur i utide.  Berre om eg manglar noko livsviktig, tek eg beina fatt til butikken.  Tuktuk folka ler av meg.  Dei vil ha meg i baksetet. Eg vil ikkje det,  sjølv om eg veit at det er det eg burde ville.  Men eg føyer ikkje folk som ler av meg - diverre.
Sola går ned kvart over seks  nå om dagen. Etter det er det godt å sitte ute.  På terrassen med eit tjukt lag myggolje og ein Mont Claire i glaset. Denne raudvinen som er blitt så populær i Thailand.  Laga av druekonsentrat importert frå Sør Afrika, gjæra, tappa og lagra i Bangkok.  Ein snedig måte å unngå dei svært høge importavgiftene på vin. Og ein grei nok drikkbar vin. Elles er jo Thailand ølets land.  Mykje godt øl til å leske seg på i varmen finn ein her. Min favoritt er blitt  Chang. Den kan eg sitje på fortauskanten om kvelden å nyte,  saman med synet av slitne Thaijenter som køyrer på mopedane sine heim frå jobben. I allfall nokre av Thaijentene gjer det.  Nokre andre Thaijenter startar arbeidsøkta si då.  Om kvelden.  For dei er det kjærleik frå første bath.
Slik er det her i Thailand. Sola ho skin over både dei rettferdige og dei urettferdige. Sjølv om dei urettferdige sjeldan er oppe før sola har gått ned i Thailand.  Og då er det mørkt, nett som overalt i verda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar