Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

søndag 30. august 2015

"Adle ska him"

Sist eg var i Thailand traff eg eit gammalt ektepar frå Stavanger.  Dei snakka eit språk og berre det eine. Eg kallar det siddis.  Dei hadde reist verda rundt, utan å mestra noko anna.  Dei klarte seg med det. Problema, bøtene og politiforvaringane dei var utsette for grunna komunikasjonsproblem, krydra berre turane deira,  meinte dei. Fantastiske menneske.
Her eg er nå i La Zenia på Costa Orihuela er det engelsk som er talemålet. Eit område dominert av engelskmenn, skottar og ikkje minst irerar. Hyggelige menneske som alle deler den skjebnen at dei kan la skravla gå på same måte anten dei er i heimlandet eller i utlandet. Dei slepp å kople om til noko nytt spor oppe i Brocas senteret. Ofte lurer eg på om det finns fleire språkspor hos dei. Eg har til gode å høyre ein engelskmann snakke utanlandsk. Slik var det og med siddisane eg traff i HuaHin .
I morgen dreg dei engelske heim, iallfall dei med barn i skulealder, iallfall dei som ikkje tør å ta barna ulovleg ut av skulen for å la ferien få vare ei stund til. Den engelske skoleferien er slutt den 1. september. Mange spanjolar  i La Zenia synes det skal bli greitt å få ein pustepause frå dei engelske nå ei stund. La oss få kvile oss nokre veker nå før nordmennene kjem på vinteropplag, sa ein elles trivelig kelner til meg hin kvelden. Om engelskmenne er mange og krevjande på denne kyststripa,  så er dei altså ikkje aleine om å vera det.
I morgon blir det kaotisk på vegane til flyplassen. Alle ska him, som siddisen kanskje hadde sagt. Då skal alle engelske nå Ryanair. Eg skal og nå mitt fly i morgon, men eg reiser mot straumen av norske pensjonistar. Eg reiser med Norwegian til Bergen.
Eg må likevel vera budd på en travel føremiddag på N332. Min overvintrande irske ven Michael, køyrer meg og mi kjære til El Altet. Ein seinsommar er over i varmen...

Blogglistenhits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar