Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

onsdag 30. desember 2009

Midt mellom romjul og nyttårsafta

Det er kaldt ute i kveld. Svinkaldt. Minus 11 grader akkurat nå. Energien i lufta er redusert, molekylene tek det med ro i si ferdsle rundt andletet mitt.
Eg tek det med ro og i slikt vær. Sit helst inne i omnskråa og knekker nøtter så skalet sprett rundt på golvet. Eg elskar hasselnøtter, særleg slike som ikkje er tomme.
Men eg gjekk ein tur idag og. Då var temperaturen litt høgare. Eg beit tenna saman og håpte dei heldt. Ein skal jo trimma juleflesket.
Romjulsbesøket reiste idag. Etter ein time oppvarming av Golfen med min elektriske vifteomn, var bilen køyrbar. Då trilla han heilt attende til Askøy. Kulda er slitsam både for folk og maskinar.
I morgon er romjula slutt. Då er det nyttårsafta. Eg kjøper ikkje rakettar lenger. Eg fryktar beina ikkje skal halda til å ryma fort nok vekk frå slike fresande uhyre. Eg får nyta andre sitt spetakkel. Det er billegare slik, og eg kan opphalda meg i romtemperatur. Og så kan eg skåla for det nye året. Det er forbudt å gjera mens ein skyt opp rakettar. Så eg ser fram til feiringa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar