Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

søndag 27. desember 2009

Midt mellom jul og romjul

Det er bart golv under juletreet. Endeleg kan det flyttast på, slik at det er mogleg å koma seg ut gjennom altandøra att. Pakkana er vekke. Nedste del av stammen som eg blottla for å få plassert julegåvene, virkar naken. Han grin mot meg nå. Eg bryr meg ikkje om det. Greitt å få koma seg ut på altanen og rydda julesnøen, som nå er blitt våt og tung.

Det er stille i huset idag. Julegjestene er farne heim, dei fastbuande slektningane er i Arna, og romjulsgjestene frå Askøy kjem ikkje før i morgon. Det er ein dag for å konsolidera stillinga.

Julegåver skal monterast og skruast opp. Lappane på andre gåver skal klyppast av og arkiverast. Bøker skal lesast og nye avbitartenger prøvast. Vingåvene skal drikkast og nye sengeputer skal prøveliggast. Og så er det den nye julefrakken. Eg må ut og visa meg i den snart, så ikkje gjevaren trur eg mislikar frakken. Jo, nok å fylla dagen med.
Men kosten er framleis som han var juledagane. Ribberestene etter 1. dag, åt me 2. dag. Pinnekjøt som overlevde juleafta, skal i magen idag. Frukostane bugnar framleis av sylteflesk, rullepølse og meir, og meir...
Jo. Eg har det greitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar