Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

tirsdag 22. desember 2009

Vellukka og mislukka juleavslutningar

Det er siste skuledagen før juleferien, har eg latt meg fortelja. Eg fekk invitasjon til juleavslutninga på min gamle arbeidsplass. Det har eg jo fått framføre kvar juleferie etter eg lot meg pensjonera, men har aldri brydd meg om det. Eg har tydleg i minne korleis me unge i si tid observerte dei avgåtte, vurderte observerbare endringar hos dei sidan førre juleavslutning, og kommenterte dei med å seia at "Du held deg lika godt du".
Slikt ville eg ikkje bli utsett for. Det lova eg meg alt i forrige århundre. Og eg har vore sterk. Avstått frå eingod del gratis julelunchar på grunn av dette. Men iår slapp eg ikkje unna. Sjarmerande, unge, vakre og feminine lektorar lokka meg til å møta opp. Dei ville visa meg skulen slik den framstår nå etter/under 0mbygginga. Og i slike situasjonar er eg ikkje stri.

Skulen blir heilt sikkert fin , når han eingong vert ferdig. Jammen må siste året ha vore ei påkjenning både framføre og bak kateteret. Omgivnadene har neppe fremja læring dette året.

Etter juleavslutninga på skulen var det i mi tid vanleg at vi"gutta" tok ei øl på den hottaste innstaden på Husnes. Det var enkelt å finna den staden før i tida. Det var jo berre hotellet som hadde skjenkerett. Men akk. Tidene endrar seg. Tenkte eg skulle få med meg denne uformelle avslutninga også i år. Men kor er innplassen nå. Eg fann han ikkje. Gjekk gjennom dei eg kjenner til, utan å sjå "gutta". Er eg for dårleg orientert når det gjeld uteplasser, eller har "gutta" gitt seg.
Eg velgjer å tru på det første, det andre ville være for gale. Dei har vel berre gøymt seg for meg.

Så det endte med at eg skreva med heim gjennom høge snøfenner i mine julesko. Heim til ho mor. Der fekk eg varma føtene mine, men øl fekk eg ikkje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar