Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

fredag 2. mars 2012

Ei regnfull natt

På terrassen vår er der 4 sittestolar, 2 liggestolar og 2 solsenger. Alle har greie puter som gjer sittinga og ligginga til ei himmels oppleving når sola skin og pjolteren har flytande iskule i glaset. Og det som dessutan er så greitt her i syden, er at stolputene ikkje treng å takast inn om natta. Ingen dogg, ingen regn. Slik har det vore i fleire månader her nå. Heilt til i går kveld.
"Kva lyd er det eg høyrer utanfrå?", spør Roar. "Det er frå bassenget," meiner eg. Men nei, det var ikkje det. 8 store puter, var dørgande gjennombløyta. Det hadde hølja ned ei god stund, og det fortsette ut i dei små nattetimane. Så i natt har stova vore brukt som tørkerom for dryppande skumgummiputer.
I dag er det slutt på regnet. Sola skin mellom skyene, og fuglane kvitrar meir enn før. Det gjer spanjolane rundt meg her også. "Fantastisk," meiner Juan. "Sjå oppover i fjellsida, ein kan merka den grønkast for kvart minutt som går."
Klart at regnet gjorde godt for naturen. Men ikkje for putene mine. Så for dei trengs det ikkje meir nå. Ikkje for meg heller for den sak skuld.

1 kommentar:

  1. Dette hørtes heimsligt ut, at putene blir våte..Men de blir vel tørre der langt nedi Spanias land....MEN i dag har me hatt et fantastisk flott vær....Turid

    SvarSlett