Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

søndag 16. oktober 2011

Med piggdekk og breiband.

Eg har piggdekka på. Heilt unødvendig. Men vegstellet og Magnhild Meltveit Kleppa sa eg måtte det, om eg skulle til fjells.  Og det var dit eg skulle. Eller hit, rettare sagt. Og så skulle eg til Kristiansand med bil. Tur/ retur på ein dag. Mykje kan skje på glatte vegear i Setesdalen. Men ingenting skjedde,kanskje fordi vegane ikkje var glatte. Eg handla bensin og raudvin i Evje. Eg vil ha av den gode sorten, sa eg. Den med mange tanniner i, sa eg til ho som baud seg fram på Polet. Me ska sjå på hylle-etiketten, sa ho. Hadde tydlegvis ikkje fått smaka på alt. Men ho på bensinstasjonen derimot, hadde full oversikt. Skal du ha kvittering?  spurde ho etter eg hadde drege kortet. Vel, er det papir på toalettet?, spurde eg. Joda, sa ho. Då treng eg ikkje kvitteringen, sa eg. På Evje likar dei ikkje tull.
Me feirar bursdag idag. Mykje sol og noko attåt på hytteterrassen. Kona satt nede, mens eg stod i stigen og putla med panelane mine. Ei heil stund putla eg. Heilt til akevitten haldt meg på bakkeplanet. Etter det blei det ikkje meir putling. Då vart det meir fart på sakene. Hausten strøymde på, så eg knapt fekk anda.
Det er seinhaustes nå, særleg på fjellet. Alle blad er borte, både dei på bjørkene og dei i aviskorga. Eg treng ikkje blad lenger, nå har eg breiband. På Pc, Nettbrett eller Androidtelefon surfar eg med ICE breiband. Nokre smartingar kjøpte det gamle NMT 450 mobilnettet, det me brukte på 90-talet, før GSM kom og tok over. Dei bygde det ut til eit veldekkande internettband. Breiband med 12V på hytta,  funkar framifrå. Men om blogginnlegga blir betre av det, er ikkje opp til meg å vurdera. Det har vel aldri vore teknologien som har vore bremseklossen hos meg.
Når eg returnerer til heimen, plasserer eg ICE-ruteren i hattehylla på Suzukien, kona bak rattet og Samsungen i fanget. Då har eg full kontrol - nesten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar