Vitjingar sidan 25.06.2010

Søk i denne bloggen

onsdag 4. mai 2011

Rekognosering

Eg er i Albir, og eg er ikkje åleine nordmann her. Det vert sagt at i området er det fleire busette frå Norge enn det er spanjolar. Svensken eg delte skyss med frå flyplassen, repeterte dette for meg så mange gonger, at eg trur den pensjonerte mannen må ha vore pedagog. Sist 17. mai var sjølvaste statsminister Jens her og tala, sa han med ei mine som var vanskeleg å tolka. "Politiken lemnar me hemma ", sa han og kneisa med hovudet.
Me bur på Albir Palace. Eit nytt og flott anlegg ikkje langt frå fyret. Det er Henry som driv staden. Henry er norsk. Han reiser heim til Romsdalen for å vera med på konfirmasjon idag. Henry er ein flott fyr. "Du får klara deg med spanske damer mens eg er borte", seier han. Eg ler, men kona set strenge auger i han då.
Idag skal me ut å observera og rekognosera .Siktemålet med denne raske turen til spanien nå, er å legga alt klart til den store jubileumsturen i juni/juli. Då skal den raude løparen vera på plass, og alle vimplar vera oppe. Iallfall biledleg tala.
Her skin sola, det er stille og varmt. Det vert ein framifrå dag for både Observasjon og Tolking.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar