Men i Tide er dei lure. Dei har drive research, og funne kvifor mange sunnhordlendingar reiste til byen. Etter gammalt var det jo for å få seg ein tår, og ein begynte gjerne alt på båten. Ein nytta høvet til å skjenkja seg heile vegen til byen, og ikkje minst på Børs kafe på Strandkaien i Bergen. Men på heimturen, då gjaldt det å drikka seg edru. Hiva innpå med kaffi og andre mjuke drikkar, slik at ein kunne vera respektabel i gangen over landgangen på heimekaien. Gode vanar er vonde å venda, tenkjer Tide. Dei over 60 år gjer det sikkert på same måten framleis, tenkjer dei og. Det me tapar på billettprisen, kan me ta innatt i kiosken.
Lite visste eg om denne forretningsideen, før eg var i byen i forrige veke. Eg vart tørst på heimturen. Dehydrert. Måtte berre få i meg væske, og gjekk til kiosken. Bilen min som stod parkert på kaien, avgjorde alkoholinnhaldet på det eg kunne innta. Viftande med ein femtilapp, tinga eg ei lita flaske Fanta.
Den kostar 85 kroner, seier dama på klingande siddisdialekt. Nei, sa eg . Det er i lita flaske Fanta. Jo det er slik det er, sa ho. Eg fekk kjensle av at mellomgolvet hamna oppunder hjarterota, og sveitten pipla på panna verre enn hos Terje Riis-Johansen når han skulle forsvara luftspennet. Kva svarten. 85 kr for ei lita flaske brus. Dette er sjørøveri, sa eg.
Dei andre i kioskkøen, såg medlidande på meg som ikkje kjende denne buisness visjonen: Ein sunnhordlending på retur frå bytur, er dehydrert. Tide skal stetta det behovet som oppstår.
Dette konseptet er til å gå frå konseptene av. Men Tide treng jo pengar i kassen. Og når ein får billetten for ein slikk og ein ingenting, er det vel greitt at ein må betala blodpris for litt appelsinbrus? Skulle tru den var framstilt av blodappelsiner.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar